آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»بازارکار و سرمایه»شراکت»نیاز به سرمایه جهت خاص ترین فست فود ایرا
نیاز به سرمایه جهت خاص ترین فست فود ایرا-pic1

نیاز به سرمایه جهت خاص ترین فست فود ایرا

بنده نیاز به سرمایه ای در حدود 85 الی 90 میلیون تومان به بالا دارم برای راه اندازی نوعی فست فود که تابحال در ایران انجام نشده و به نوعی نوآوری در این صنعت محسوب میشه، البته در ایران. به این شکل که از غذاهایی که تابحال به هر دلیلی، اعم از ناشناخته بودن یا متعلق به فرهنگهای دور بودن استفاده شده و با تغییراتی در طرز تهیه و پخت و آماده سازی با فرهنگ و ذائقه ایرانی هماهنگ شده و برای اولین بار در ایران سرو خواهند شد. همچنین بعضی از غذاهای منو در رستوران های لوکس سرو می شوند ولی به شکلی که بنده قصد ارائه و فروش اونها رو دارم تابحال انجام نشده. بنده حدود 3-4 سال به صورت جسته گریخته و از منابع بسیار متنوع و فراوان روی این کار تحقیق کردم تا نهایتا به این مرحله رسیده. متاسفانه مشکل اصلی نداشتن سرمایه جهت حقیقت بخشیدن به این ایده است!!

از اونجایی که خودتون بهتر میدونید صنعت خوراکی و مخصوصا فست فود، بازار تضمین شده و معتبری داره و ارائه کردن ایده های جدید مثل "هات داگ اصل شیلا، کباب لقمه رضا لقمه، ..." و خیلی نوآوری های دیگه جواب خوبی به سرمایه های هزینه شده دادند. در ضمن بنده با برنامه ای بسیار منسجم و دقیق برای تبلیغات، روز افتتاحیه، تخفیفات مختلف در زمان های خاص، جشنواره ها و فستیوال های متنوع، سالگردها و اعیاد و بسیاری برنامه های دیگه به نوعی موفقیت و شناخته شدن کار رو تضمین میکنم.

در کنار این مسائل، بنده حدود یکسال صرف تاسیس، راه اندازی، آشپزی و تهیه منو برای رستورانی با غذاهای مدیترانه ای (کافه رستوران ریحون) برای اولین بار درآبادان کردم که درحال حاضر از بازار و درآمد بسیار خوبی برخوردار هست. علاوه بر این رشته تحصیلی من معماری هست و تجربه بسیار خوبی در زمینه طراحی فضاهای رستورانی دارم و خواهر بنده نیز فارغ التحصیل رشته گرافیک هستند و در زمینه تبلیغات ومسائل مربوط به آن هم تیم تکمیل و با تجربه ای در اختیار دارم
توضیحات تقریبا کامل هستند ولی اگه احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید من با کمال میل می تونم در خدمتتون باشم.
شماره تماس 09356503834

امید آزاد


آگهی دهنده: امید آزاد
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - شراکت در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۱/۱۸
بازدید: 589 بار
ایمیل: